פתיחה קריאת שירות

      הזמנת מאזניים + סורקי ברקוד

        פתיחת הזמנת כיול

        שירות ותמיכה

        אמנת השירות

        אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק לך שירות איכותי ויעיל. שביעות רצונך היא ערך בעינינו. אנו נעשה כל מאמץ להבין נכונה את צרכיך ולהעניק לך מענה הולם. כל אחד מאתנו רואה עצמו אחראי באופן אישי לכך.

        אנחנו מתחייבים ללקוחות כי:

        פנייה בטלפון תענה במהירות ובאדיבות על ידי נציג שירות מיומן ומקצועי, אשר במקרים רבים יוכל לסייע לך באמצעות הדרכה בטלפון, זאת בכדי לחסוך לך זמן המתנה לטכנאי.

        נטפל במוצר שברשותך על ידי טכנאים מוסמכים, עד 3 ימי עבודה (לא כולל ערבי שבת וחג) מרגע פנייתך אלינו.

        מסגרת זמן ההמתנה לטכנאי ביום הביקור תהיה לכל היותר 4 שעות, אלא אם נסכם אחרת עמך.

        במידה ונתקל, בקושי הקשור לתיקון המוצר, נשתף אותך במציאת פתרון לשביעות רצונך.

        פנייה בכתב תזכה לתגובה תוך 2 ימי עבודה מיום רישום קבלתה במשרדנו – בטלפון או במענה בכתב. כל פנייה בכתב תענה במכתב תשובה.

        נמשיך ונייעל באופן מתמיד את תהליכי השירות תוך שילוב של טכנולוגיות תומכות שירות מתקדמות.

        כיולים – תקינה
        ISO/IEC 17025

        השירות ניתן ללקוחות כל החברות לפרטים נוספים

        לפתרונות שקילה מותאמים
        במיוחד בשבילכם

        צרו קשר

        מאזני שקל רואה בלקוח שותף ומעמידה את שביעות רצונו בראש סולם העדיפויות.
        מוקד ממוחשב מפעיל צוות טכנאים מקצועי הפרוס בכל רחבי הארץ.
        שירות שטח ומעבדה, מאפשרים מתן פתרונות מהירים ויעילים, הדרכה ותמיכה לכל לקוח.

         

        מוקד שירות לקוחות ארצי‏:

        04-6629100
        04-6629146
        service@shekelonline.com צרו קשר