מחלקת שירות

הדרכה • תמיכה • תיקון • כיול • התקנה • אחזקה

למאזני שקל רצף רב שנים של איכות ושירות ברמה גבוהה.

שירות והדרכה:
מאזני שקל רואה בלקוח שותף ומעמידה את שביעות רצונו בראש סולם העדיפויות.
מוקד ממוחשב מפעיל צוות טכנאים מקצועי הפרוס בכל רחבי הארץ.
שירות שטח ומעבדה, מאפשרים מתן פתרונות מהירים ויעילים, הדרכה ותמיכה לכל לקוח.
כיולים:
מעבדת הכיולים של  מאזני שקל מוסמכת על ידי משרד התעשייה והמסחר כמבדקה מספר 001, לבצע כיולים למאזניים ולמשקולות בהתאם לדרישות תקן ISO 9001 .
הכיולים מבוצעים באתר הלקוח באמצעות ניידות שרות וטכנאים מיומנים אשר בודקים את מערכות השקילה ע”פ תקן OIML-R76
וכמו כן ניתן לקבל שרותי כיול במעבדת השירות, תוך הקפדה על מתן שירות מקצועי, אמין ויעיל.
מוקד שירות לקוחות ארצי:
04-6629100

אמנת השירות
אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק לך שירות איכותי ויעיל. שביעות רצונך היא ערך בעינינו. אנו נעשה כל מאמץ להבין נכונה את צרכיך ולהעניק לך מענה הולם. כל אחד מאתנו רואה עצמו אחראי באופן אישי לכך.
אנחנו מתחייבים כי:
פנייה בטלפון תענה במהירות ובאדיבות על ידי נציג שירות מיומן ומקצועי, אשר במקרים רבים יוכל לסייע לך באמצעות הדרכה בטלפון, זאת בכדי לחסוך לך זמן המתנה לביקור בית.
נטפל במוצר שברשותך על ידי טכנאים מוסמכים, עד 2 ימי עבודה (לא כולל ערבי שבת וחג) מרגע פנייתך אלינו.
מסגרת זמן ההמתנה לטכנאי ביום הביקור תהיה לכל היותר 6 שעות, אלא אם נסכם אחרת עמך.
במידה ונתקל בקושי הקשור לתיקון המוצר, נשתף אותך במציאת פתרון לשביעות רצונך.
פנייה בכתב תזכה לתגובה תוך 2 ימי עבודה מיום רישום קבלתה במשרדנו – בטלפון או במענה בכתב. כל פנייה בכתב תענה במכתב תשובה.
נמשיך ונייעל באופן מתמיד את תהליכי השירות תוך שילוב של טכנולוגיות תומכות שירות מתקדמות.